Legyőzni önmagam

A mai napon, közel egy hónappal az ominózus, balsikerű kísérlet után, kinyomtam a 100kg-t! SEGÍTSÉG NÉLKÜL! KÉTSZER! 😀 Ahogy ezt a mondatot leírtam, máris szeretném korrigálni azzal, hogy a “segítség nélkül”-t természetesen úgy értem, hogy fizikailag nem kellett belesegíteni a mozdulatba. A lelki felkészítés és a fizikai támogatás egyéb formái (pofonok, ütések, csípések, rúgások, fojtások és egyéb válogatott kínzások), melyeket ezúton is köszönök, mind kellettek ahhoz, hogy ezt az eredményt elérjem! 🙂 F*ck you 100kg! Hogy teljes legyen a kép,

Read more

Így szakadt rám 100kg

Cirka 2 hétig nem írtam ide, mert eddig tartott, amíg kihevertem az első, komoly, edzőtermi hibámat. Gondolkodtam rajta, hogy megírjam-e ezt a bejegyzést, de végül úgy döntöttem, hogy a hibáimból tanulok a legtöbbet. Emlékeztetni fog rá, hogy mit ne csináljak legközelebb! Nem is a fizikai fájdalom volt a legrosszabb, hanem az egóm sérülése! 🙂 Amikor az arc nagyobb, mint az izom. Az történt ugyanis, hogy a kitartó munkának köszönhetően egyre nagyobb súlyokat tudtam megmozgatni a teremben és ettől egy csöppet

Read more

Váll nap

A mai napon 7 gyakorlattal kínoztuk meg a vállakat, köztük ezzel a géppel, ami elég rendesen bedurrantotta az izmot. Remélem holnapután le tudom majd venni a pólómat segítség nélkül! 🙂

Szabályos guggolás

Hosszú évek óta ma guggoltam először és nagyon élveztem! A cél az volt, hogy a lehető legszabályosabban hajtsam végre a gyakorlatot, ami érzésre meg is volt, remélem kívülről is ez látszik! Úgy érzem imádni fogom ezt a gyakorlatot. Execute correctly A guggolás alapvetően elég egyszerű gyakorlatnak tűnik, de nagyon oda kell figyelni a helyes kivitelezésre, mert rengeteg problémát okozhat, ha rosszul guggolsz. Íme néhány alapvető szabály (Forrás: shop.builder.hu): A szem nézzen egyenesen előre, az állszint a fej és a nyak

Read more

Bicepsz francia rúddal, scott padon

Ma szétszedtük a bicepszet! A scott-pados bicepsz francia rúddal nekem nagyon felpumpálja a karom. Akkor igazán koncentrált, ha minden egyes felhúzásnál megfeszíted a bicókat. Gyönyörűen telítődék vérrel és a végén olyan lesz, mint egy tégla! 🙂

Lábtolás 250kg

Első igazán kemény láb edzésemen kiderült, hogy nem is annyira erős a lábam, mint gondoltam! Emlékszem, ugyanezt a gyakorlatot ~18 évvel ezelőtt 400kg fölött teljesítettem. De sebaj, legalább világos a cél. Pláne, hogy ettől a 250kg-tól is újra kellett tanulnom a járást! 🙂